Kausi meni kohdaltani hienosti, pieni "ryppy" tuli, kun jouduin leikkaukseen toukokuun lopulla ja kesåkuu menikin toipilaana, joten Hockenheim jäi minulta väliin.
Heinäkuun Oschersleben 2- ja 3-sijat olivat hyviä, kun ensimmäisessä vapaassa harjoituksessa, johon laitettiin ajansäästön takia HRA:n autot myös. Nuori saksalainen F-3:lla törmäsi minun vasempaan takapyörään rikkoen vanteen ja ripustuksen, auto saatiin kuntoon illalla ja aamun aika-ajoon.
Syyskuussa oltiin helteisellä Salzburgringillä, 2- ja 4-sijat tulijaisina. Hämäläisen Topi oli tutustumassa
HFVE:n kisaan ja sai ohjeita miten Veemax MK VI laitetaan sääntöjen mukaiseksi HFVE:n kisoihin, jännityksellä odotellaan miten keväällä käy?
Lokakuun Nürburgringin kisa olikin sitten oikein koitos,kylmää, sadetta ja aurinkoa. Ensimmäinen lähtö 3-kierrosta kuivalla, sitten alkoi osalla rataa sataa, joten slickeillä ajaneet autot järjestivät ohjelmaa ja ruuhkia, olin vasta 8-s. Toinen kisa oli kuin olikin kuiva ja 2-sija.
Itävallan (OSK) osiossa oli 2:na ja Saksan (DMV)4:na,josta Hockenheim jäi pois.
Nyt tähdätään F/Veen 50-vuotis juhlakisaan USAhan, eka tapahtuma on Daytonassa 24 h ajojen yhteydessä Tammikuun lopulla ja VSCDA:n 50-Birthday Party Huhtikuussa Robbling Roadilla Georgiassa lähellä Savanahia.
Kiitos CREW:lle  Annelle, Peralle ja Topille kaudesta.